Sidor

torsdag 10 mars 2022

Perfetto!!

Elliot har tjatat i ett par månader att han vill ha french nutella toast (eller vad han snackar om..?) och han skickar filmer från youtube med två italienska galningar som gör lite olika varianter. För att jag ska få feeling och bara göra det… dom verkar rätt roliga italienarna och Elliot blir också VÄLDIGT rolig efter han tittat… tex så snackas det en del om croissanter här hemma nu för tiden… och då är det inte det vanliga kroasang-uttalet som gäller, utan ett högljutt krrrrråasåååån!!! Jag skrattar ihjäl pga att han på riktigt är helt seriös och fattar knappt vad samma sak är när jag säger "kroasang".  Han ba: menar du krrrrråasåååån!!! ? Och viftar italienskt på näven…
Ja, ni får titta på youtube…
Iaf så gjorde jag det till kidjo nu på morgonen. Han var lite missnöjd för "det heter ju french toast nutella STICKS!!! "
-Jaja, du har ju skickat så många olika filmer, jag tror det är samma fast annan form…
Det var ok då… när han smakade utbrister han: aaah PERFETTO!!
Alltså jag har ju svårt att hålla mig för skratt… men det är bäst att knipa igen kakhålet för han verkar vara i lite lättkränkt ålder och så… har ju hört om den där tidiga puberteten eller vad det heter… jag tror han är där… Phu!!
Iaf så är det väl ungefär som fattiga riddare med nutella i mitten.
Fast Elliot har ju bytt nutella mot ICAs hasselnötskräm nu för tiden. Pga: -" den är mycket lättare att bre och så är den ju billigare också!"
Allt för att uppmuntra inköp… hahahaha!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar