Sidor

måndag 21 mars 2022

Inte så tokigt…

…. att vara en skrotsamlare ändå…! När jag lagat min pasta kom jag på att jag tar väl och sparar persiljan… rotade runt lite och hittade min örtkruka från Eva solo. Har haft den i över 10 år tror jag, aldrig använt. Nu passar den perfekt!!
Annars då, hur gick det med resten av söndagen…?
Bara bra tack!! Tog en promenad, klippte alla träd och hängde en massa tvätt. Efter att jag klev upp i ottan och städade undan (det mesta) av lördagens kalasande. Så idag skulle jag önska en vilodag, hahaha!! Men snart är det dags! Kliv upp och dra till jobbet!! Börjar 10 idag… ska ta mig en promenad innan. Det blir ju så konstig dötid annars mellan lämning på skola och jobbet. Så det är ju bra att solen strålar, bara ladda upp med d-vitamin.
Jag känner att jag måste boka tid till massage snart igen. Tror det satte fart på lymfan… jag är inte så kunnig så jag kan säga det till 100% men jag tror fasiken det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar