Sidor

måndag 14 mars 2022

Vilken vändning!!

Imorse fick jag en sån konstig känsla, hela kroppen bara skrek rätt ut!! "Idag är ingen bra dag att röra sig utanför dörren, stanna hemma!!!" Obehagligt, och eftersom jag fattar att jag inte kan stanna hemma hur som helst så packade jag ihop mig och drog till jobbet. Alltså vilken dag!! Har ju bara flutit på  och titta bara!! Helt otroligt!
Hur glad blir man inte?!?!
"Tack för att du finns!" Stod det på ett paket till mig… såååå fint!! Bara att få såna fina ord och omtanke gör mig så himla rörd och tacksam och jätteglad! (Vilka fina jobbisar jag har!! Tacksam!)
Men titta sen vad som var i paketet! Alltså jag började tjuta. Det är bara för mycket, orkar inte!!
Så snacka om vändning på dagen, undrar vad min konstiga magkänsla ville mig… lustigt hur fel man kan känna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar