Sidor

lördag 12 mars 2022

SÅÅÅ omoget…

Min ångesthög… ligger ständigt på min "to-do-list" SNARRRRK!!! En jäkla hög med kläder som jag aldrig rensar. Och vad händer ungefär varje morgon när jag kliver ur sängen? Den rasar i golvet. (Det står alltså en pall där under som inte syns) Och vad gör jag? Lägger upp det i en värre oreda än det var innan… sååå tröttsamt!!! Men en vacker dag… kanske det händer att jag rensar ur både garderob och klädhög och allt blir städat och fint… hoppas! Hahaha!!
Det kanske bör sägas att jag brukar fixa (uppenbarligen för sällan) men på nåt sätt växer klädvolymen ur garderoben och berget vid fotändan växer… jag fattar inte… för jag har ju aldrig några kläder att ha på mig. Stort mysterium!!
Nä!! Nu ska jag fokusera på nåt trevligare…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar