Sidor

söndag 13 mars 2022

Lite skit under naglarna!

Men gud så aktiv jag varit idag! Gjort saker jag inte trodde om mig själv. BRA där!!! Tog tag i att plantera om gårdagens inköp. Jag blev RIKTIGT nöjd med ananasen! Härligt!! Tänk vad bra den passar i min FAVORITKRUKA!!!  Sen tog jag faktiskt och kände efter lite hur det är att klippa fruktträden… det kändes riktigt bra! tre träd fick sig en omgång (inte i någon ordning, lite klipp här och där, inget träd färdigklippt). Grannen har ju börjat klippa sina äppelträd här i veckan så jag tror det är dags. Det är alltid han som brukar fixa våra träd, men nu börjar vi ju få så många här på gården så det är väl lika bra att lära sig. Stackarn får ju klippa ihjäl sig!! Jag höll på att klippa ihjäl mig idag, och då är inte ens en femtedel klippt… men jag fick feeling och tänker ta upp det nästa helg tror jag. Och det kanske är det sista vi ser av våra träd. Dom där väl efter jag varit i farten… hahaha!! Synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar