Sidor

lördag 26 mars 2022

Man står ju stadigt….

… så att säga!!
Dagens promenad, mina urtjusiga marimekko-skor sitter som en smäck! Omatchiga blommor på tightsen, men vem bryr sig…?!?!
Och kan man vara annat än nöjd med jackan?!?! SJUKT rymlig, det tycker jag inte man är van vid med träningskläder… och hög krage… superskönt!! Både jacka och skor köpte jag ju efter jul på Adidas-rean. Mycket nöjd!!
Iaf så tog jag en tur ut och över åkrarna. Men hjälp vad det blåste. Det var så blåsigt så jag kunde nästan ha sprungit i medvinden… då är det rejält blåsigt!!! Jag sprang naturligtvis inte, hahaha!! Och verkligen inte på hemvägen när jag hade sjuk motvind. Men eftersom jag står stadigt på jorden så blåste jag sannerligen inte bort heller. Phu!! Vilken tur!!! Hahaha!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar