Sidor

fredag 23 december 2011

Finafina julkort!

Jag blir så glad när det dimper ner lite julkort i postlådan. Det är ju verkligen supermysigt!! Tack så jättemycket!



Hoppas våra kort kommit fram ordentligt till alla också. Jag misstänker nämligen att MINST ett kort kommit bort för oss... Eller så har min mormor hoppat över oss i år. Men det kan jag faktiskt inte tänka mig! Hahaha, efter 32 år kom hon på att det blir indragningar till just mig ;)


Nu råkar det bli lite mörkt på bilden, men det är bara för att jag är uppe i ottan. Har ju kanske liiiite att stå i... Men sen jag bestämt mig för att strunta i resterande julpyssel känns det lite bättre. Dessutom tar jag med mig julisarna till jobbet o slår in dom där. För det tar alldeles för lång tid hemma! Så nu är det bara att packa kappsäcken, får INTE glömma köttbullarna!!!! Säger alltid detta, men nästa år ska jag vara ute i lite bättre tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar