Sidor

torsdag 8 december 2011

Vilken DAG!

Fredrik hämtade min ring på morgonen och kom med till jobbet.



Nu sitter den där den ska ( inte på apelsinen förstås ) och ramlar inte av fingret i tid o otid. SÅÅÅÅ GLAD! nu har jag då lärt mig vart jag i vart fall INTE ska köpa ringar i fortsättningen. Nu är min ring alltså strl. 18. Lite skillnad från när den kom i strl. 20. Nog om det, jag blir bara irriterad...

Sen kom Claes med en STOOOOR SALAMI!!!



Med salamin kom lite referenser från julbordet i fredags. HAHAHAAA!!! tänk om vi kunde ha såna roliga erbjudande här i butiken! Köp en tomte få en redig baguette på köpet. Aaahahaha!!! Jag smäller av!
TACKARRRR så mycket! Ska jag hem o mumsa salami ikväll.
Hahahaaahaha!!!

3 kommentarer:

  1. Fan att man inte jobbade idag då!!

    SvaraRadera
  2. Men nu jävlar kan jag kommentera!!

    SvaraRadera
  3. Hejjahejja Gofisen!!! Ja nu skulle du ha jobbat!! Kunde du fått lite salami!!! Hahahaha :D

    SvaraRadera