Sidor

fredag 9 december 2011

Vad hände?

Kom hem efter jobbet, Fredrik hade lite jobbisar här på partaj. Det hade vankats julbord...
Jag tog ett glas vin, eller två, blev påtjatad lite gå-ut-kläder under högljudda protester och med ena foten utanför dörren kom vi på....; vart är Fredrik?!?! Han var visst chaffis på Gustafsbergsbussen, så de andra fick åka utan oss, jag städade undan med lite E-type i bakgrunden och kan nog konstatera att det varken blir viken eller julkortsfotografering med herrn i huset imorgon... SUCK... men roligt som farao var det och kanskekanske ska jag åka till Barcelona med Fredriks kusin i september. WIHOOOO!!! kan tyckas långt fram, men med tanke på att jag har velat åka dit sen -99 och inte fått tummen ur så är det ju inget ;) Aaahhhh!!!! 2012 verkar bli ett bra år!



Ja vad säger man... Dags att tvätta igen då. Och Hampus har tydligen fått Jättestor Salami av Magnus på Fredriks jobb så det är väl bäst jag är vaken ett tag o kan släppa ut hundstackaren om ett tag. Inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar