Sidor

tisdag 27 december 2011

För bra!!!

Har nyss kommit hem från jobbet, har känt mig lite grinig idag att jag lär gå o jobba medan Freddan kan va hemma o löka hela veckan. Jag vill ju också...
Så kommer man hem och det är städat till tusen, flera maskiner tvätt är fixade och t o m nya sängkläder. Jag blir bara sååå glad!
Inte för att han inte städar annars, för det gör han ju. Men det kändes inte lika orättvist att han får vara hemma ;)
Kvällsmat fick bli en baguett skinka och ost. Nu funderar jag på att fortsätta läsa, jag har börjat läsa Läckbergs böcker om Fjällbacka.




Lättläst och lite spännande. Det är lagom för mig det ;)
Läste Eldvittnet för någon vecka sen. Heeelt sjuk bok. Vidrig!!! Om man tänker att Lars Keppler-böckerna skulle va i verkligheten alltså. Fy! Jag blir ju så mörkrädd jag. Hahaha, men jag är så nyfiken så jag bara måste läsa dom, för jag vill ju veta hur det går med Joona Linna... :D

Förresten har jag sett en kändis idag, på Max ( ja, jag vet att jag käkade där i går oxå, men jag o Camilla hade lunch tillsammans, det händer kanske 1 gång per år, och hon ville ju så gärna dit... ;) ) ingen mindre än Melker Andersson. Tadattadaaa!!! Direkt höll jag på att sätta hamburgaren i halsen, och tänkte: " har inte han en egen restaurang att äta på" och: "äter han skräpmat?!?!"
Men såhär i efterhand har jag kommit på bättre tankar: " äter MELKER ANDERSSON på Max, så kan det ju bara vara bra helt enkelt, Jaaa kanske rent av nyttigt!" visst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar