Sidor

söndag 18 december 2011

Men tänk...

...vad trött man kan vara!!!
Uppstigning alldeles för tidigt på en tröttsöndag. Men det är kul att det är full fart på jobbet. Hoppas det blir lika drag idag som igår.
Igår var det full fart kan man säga. Vi har så mysigt med glögg o peppisar och julmusik. Jag har inga som helst problem med julmusik. Peter Jöbacks julskiva är BÄST!!! förresten var det ett tag sen... Ska nog trycka i den så fort jag kommer till jobbet.



Tänkte väl egentligen skriva ner lite recept på julgodiset jag hade förra söndagen, men jag gör det lite senare. När jag fixar med datorn. Ibland är det lite pilligt med telefonen... ;)
Jahapp!! Gröt nästa!
Förresten har jag blivit lite inspirerad av Jessica på jobbet. Hon är med i en massa tävlingar, jag hoppas hon vinner asmycke grejjer, och imorse hade Maria Montazami en tävling på sin blogg som jag deltog i. Jag blir ju bara så jäkla sur när jag inte vinner, meeeen man måste ju delta för att ens ha en chans... ;)
Jag tror jag måste gå i lära hos Jocke o bli lite skill på skrivning på vers. Fattar inte hur han kan koka ihop så tokroliga saker bara sådär. Rättupponer!
Nej men gröt var det dags för ja... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar