Sidor

torsdag 29 november 2012

Ett trött inlägg...

Vilken grå dag, med jäkligt grå känslor!!!
Hjälp alltså!!!
Började när jag åkte in till jobbet, kö på 55:an för saltbilen. SUCK!!!
Folk körde om och prejade mig nästan av vägen i panik när dom såg polisbilen framför. Sjukt kladdigt och skitigt, riktigt deppväder.
Mensvärk bara för att toppa min underbara dag. PMS är verkligen inte roligt!
Höll på att följa efter den jäkla Audin som trängde sig i kön och tala om ett sanningens ord.
Började 12 idag och gick hem 16.30.
Det var nog lika bra det, ont som en tok och jag känner mig inget kry. Drog till Apoteket och köpte på mig lite tabletter och nu sitter jag hemma och surar.
Hoppas det går över till imorgon, för då har jag en väldigt massa prylar jag måste bli klar med.
Kanske jag t o m visar vad jag fick häromdagen från Eva solo.
I like!!! ;)

2 kommentarer:

  1. Halloj bruden!
    Får du saker från Eva?? E du kompis med henne?
    Då blir jag allt avis på dig;-)
    Kram å krya på sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Ja du vet jag och Eva är såååå tajta ;)

      Radera