Sidor

tisdag 6 november 2012

Kortkort!!

Ja nu var frippan klar, vart visst liiiite kortare. Hahaha! Känns ovant, men det går väl över snart.
Så det har fixats med idag, sen gick vi och provade kläderna som ska visas upp på lördag. Jag säger då det... Gina skulle nog behövt titta på den här "modellen" INNAN dom valde kläder. Hahaha!!!
Så på lördag kommer jag visa ett par riktigt små byxor (med dragkedjan nere, för jag inte kan stänga dom) och en genomskinlig, lite för tajt top... Jag säger då det... Som tur är får jag ha ett linne under iaf som döljer gylfen och skyler magen. Jag ska föreställa lite rockig.
Hahaha!!! Blir riktigt spännande detta, tur är att det handlar om typ 5 minuter sen får jag väl bara sätta på mig mina egna kläder och skölja ner bedrövelsen med ett redigt glas vin, så går det nog över ska jag se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar