Sidor

torsdag 1 november 2012

Men HJÄLP!!!

Utspökad på Halloween och jag kanske borde gå runt i kvarteret med en hink o fråga om grannarna skulle kunna ta och skänka mig lite godis... Snyggo!!!
Men det är lika bra att jag fixar och trixar så mycket jag bara kan med ansiktsmasker och inpackningar, för snart smäller det och jag ska göra något som kaaaan bli riktigt pinsamt. Jag är allt liiiite nervös.
Hahaha!!!
Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp på sprattelmaskinen imorgonbitti, sen sy en grej och seeeeen in till stan och fixa lite med Cissi. Kl 12 ska vi ses, så det gäller att jag kliver upp i tid alltså!!
ZzzzzZzZZZzz
Men fy vilken olustig känsla jag har i magen, nåt jag missat idag?
Jaja, det brukar ju alltid visa sig. Oftast försent, så det är väl lika bra att jag släpper det...

Förresten! Idag köpte jag en ny tomte till samlingen ( ja, det är då den tredje i ordningen från Åsas tomtebod). Bild kommer väl närmare jul kan jag tro ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar