Sidor

fredag 2 november 2012

Som om inte det vore nog...

... med pyssel för dagen!
När jag ändå var på "växtriket" och köpte jord så kom jag på; kanske dags att dra fram den stora, vi snackar STOR, ljuslyktan från tvättstugan.
Så då var jag tvungen att komma på vad som skulle vara i den. Ett vanligt blockljus känns alldeles för fjuttigt...
Så ett litet eneträd, en tjusig korg och en ljusslinga med fina silverkulor fick flytta in i lyktan. Ja, varför inte?
Som sagt, idag vart det lite pyssel och det är bara såååå härligt!
Nu kanske det känns som att detta är gjort i en handvändning, men icke! Det tar ju mer tid än man tror med allt...

Och förstås har jag ju fixat före-korten... GULP!!!
Undrar om Cissi vet vad hon gett sig in på... Hahaha!!! Stackaren...
Men vi käkade god sallad på Cupido och strosade lite på stan och myste också. En riktigt härlig ledig dag!!!
Nej nu ska det hängas tvätt och sen ska jag sova tror jag. Proppmätt sen Nysätra-middagen.
Kommer inte behöva mer mat på hela helgen. PERFEKT!!!
För jag orkar inte fixa matlåda, jobbhelg...

1 kommentar:

  1. Tjusigt det blev! Du är en duktig tjej du=)Kram på re!

    SvaraRadera