Sidor

torsdag 15 november 2012

Vad är det för hål???

Vad är det för hål vi har på golvet i badrummet egentligen?!?!
Jag blir lite orolig faktiskt... för saken är den, att de här senaste dagarna har vi (läs Fredrik) rensat avlopp, haft i propplösare, geggat omkring i badrummet och skurat och fixat och donat. Allt på grund utav en inte så särskilt angenäm odör som sprider sig från badrummet. Fredrik säger att det kommer från handfatet, men jag är tveksam. För han har ju skrubbat och hällt i så mycket kemikalier i det där stackars handfatet så det kan bara inte komma därifrån.
Så satt jag då nyss och fixade kvällskissen, vad ser jag???
Det där hålet som sticker upp.
Har jag nog verkligen inte ens tänkt på att vi har där. Vad är det till för?!?!
Och det ser ju faktiskt inte så fräscht ut heller!!!
Jag stack ner nosen på golvet, ja alltså jag gjorde klart med kisseriet först, och dra mig baklänges!!! Jag tror det är därifrån lukten kommer!!
Men varför???
Vad är det för hål???
Ett avlopp helt ostrategiskt placerat, vid väggen i mitten av badrummet. Toalett och handfat är på andra sidan liksom. Är det ett avlopp??
Typiskt att Fredrik sover... Men jag skrev en lapp och lade på locket, så kommer han väl se det imorgonbitti.
Men jag blev lite nyfiken NU jag. Jag lägger ut på Instagram och fejjan, så kanske det är någon där som kan svara tidigare än imorgonbitti.
Teknikens under... ;)

3 kommentarer:

  1. Kan nog vara tänkt att man ska kunna ställa en tvättmaskin där,fast ni hat ju tvättstuga???
    Mystiskt........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen mysko
      Snart har vi party det ser jag verkligen framemot :D

      Radera
  2. Heej :)

    Men tack så mycket, blev faktiskt jäkligt nöjd själv! haha
    Men du, man får faktiskt härmas ;)

    Kramen

    SvaraRadera