Sidor

onsdag 7 november 2012

Inte för att vara taskig...

... men den här tapeten vill jag INTE ha.
Fredrik har varit på spaning och skickade den här bilden...
Den var ju inte ful, och gulligt att han tycker till, men jag vill ju liksom ha vit/vitRANDIGA tapeter. Då passar ju inte den här....
Undrar jag om vi inte ska skjuta upp det här med tapetseringen ett tag till.
Varför ska killar tycka till om vissa saker???
Jag fattar liksom inte, först kan dom bo i en riktig ungkarlslya i flera år, sen kan dom inte ens låta sin sambo välja lite tapet ifred... Konstigt...
Vi kanske ska ha det lika "snyggt" som det var i huset innan jag flyttade in?!?!
Hahaha!!!
Kanske inte skulle tro det, men har man levt med det så kan man väl leva med vit/vitrandiga tapeter också.
Eller?
Ja, den här tapethistorian kommer nog ta ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar