Sidor

söndag 18 november 2012

Tv-bänk...

Nere på färgaffären har dom lite hemmamålade gamla möbler till salu, men just den här var inte till salu såklart...
Jag har ju som ett evighetsuppdrag att hitta nån passande tv-bänk ( och stort vitrinskåp....)men det går fetdåligt!
Skåpet på bilden skulle kunna passa, det är inte riktigt det jag söker, men det jag söker dyker ju ALDRIG upp.
Det jag vill ha är ungefär ett sånt här, men gärna med glasdörrar.
Sen ska jag måla det svart.
Jag tänker mig nåt svart som jag kallar japansvart liksom, fråga mig inte vad jag menar men jag tror det ser lite ut som tjära. Jaja, den dagen den sorgen. Kommer ju inte behöva leta reda på färgen ändå eftersom skåpet aldrig dyker upp... Tycker jag lite synd om mig igen då... ;)

2 kommentarer:

  1. Men hörru, såna drömmar slår alltid in, du får inte ge upp. Nu när du har berättat så är vi ju flera som letar efter ett sånt skåp till dig!!!
    Kjam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cattis, du vet att jag gillar dig va?!?! :D

      Radera