Sidor

måndag 12 november 2012

Lite synd...

... att jag kan få PANIK!!!
Jag behöver ett sjujäkla stort skåp i vardagsrummet alltså.
Hur FARAO ska jag bete mig?!?!
Typ 2.50- 3m brett och kanske 1.90 högt. Med vitrindörrar av gamla fönster (eller om man gör nåt fint av nå slags fina lister eller nåt) på överdelen och täckta dörrar där nere, som rymmer allt skrot vi besitter här i stugan.
Ååååååhhhhhh!!!!!
Jag tycker så synd om mig själv alltså!!!
Jag behöver snickra ihop ett, men jag vet ju inte hur man gör... TYPISKT!!!
Och inte har vi plats för att snickra nåt heller.
S.U.C.K!!!!!
Hur farao ska jag lösa det här...?

1 kommentar:

  1. Men åå, skicka till Mija Kinning på det knackar....
    Hon hjälper dig säkert, jag får spåna lite när jag kommer den 2/12.
    Åå du jag är skyldig dig 50 spänn för du hade betalat in för mycket för ljusen, räknefel :-)

    SvaraRadera