Sidor

fredag 30 november 2012

Snöigt...

Idag skulle jag ha åkt upp på fadderdag i viken med mitt gudbarn, meeeen då var hennes pappa tvungen att byta helg så vi skjuter upp det till 22/12 istället.
Jag har ändå en hel del att göra idag så det är inte synd om mig... ;)
Det värsta är väl att jag mår grymt illa och har väääääldigt ont i magen. Helt slut!!!
Vaknade strax efter fem. När Fredrik drog till jobbet strax före sex låg jag med feber och ont. Frös under dubbla duntäcken med pyjamas på.
Sen vaknade jag igen efter 9.
Har iaf tvättat och lekt med hunden ute i snön. Nu väntar jag på dagens "Hem till gården" ;)
Egentligen borde jag verkligen rycka upp mig och dra till Ica Maxi, måste ju fixa med grejer till på söndag. Ljusparty med glöggmys!!! Ska bli jättemysigt!!!
Och så måste jag åka till tygriket för jag är lite sugen på att göra lite nya kuddar till soffan. Så vi får väl se vad jag hinner... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar