Sidor

torsdag 22 maj 2014

En giraff!

Idag kom LillaLisa förbi jobbet. Och så fick jag en present. Eller kanske inte direkt jag, det var ju till lillis i magen. Men jag är förälder, och bestämmer, så jag öppnade så fort jag kom hem.
Ååååååhhhh vad gullig!!!
Det var den där Sofie le girafe som låg i paketet. Nu bara måste jag ju köpa dom ekologiska produkterna som matchar till. Finns väl både tvål och lotion och allt möjligt kul som man kan fylla skötbordet med?
Tack snälla Lisa!
Efter att jag öppnat paketet så slog jag in det igen. Det var ju faktiskt inte till mig... Men vem kan hålla sig?!?! Vad glad den lilla grodan kommer bli för alla fina saker hon (eller han, men det blir väl en tjej...?) fått. Ska bli så kul när vi fått ordning på prylarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar