Sidor

onsdag 28 maj 2014

FF och lite smörja.

Idag skjutsade jag Fredrik till stan, vi käkade lunch med Nicke och sen var det byebye till min darling över helgen. Buhu, vad tråkigt. Vad ska den där brännbollsyran i Umeå va bra för?!?! Jaja, snart kommer vi ju ändå hänga så mycket så vi kanske storknar så då kan han väl åka bort nu då. Men det trista var att han missade barnmorskan idag, men han får såklart en redig genomgång på luren och så har jag ju kurvan med mig hem. Så den kan han titta på sen.
Efter lämning av min kära så drog jag till Body Shop. Kundklubbsdag. 20% på en vara, tackarrrr!! Behöver ju precis en ny olja till fejset. Blev även en duschkräm och ansiktstvätt. Då fick jag en scrub och en trevlig strandväska på köpet. KUL!!!
Sen fick jag reda på att även Rituals öppnat i Gränby. Var tvungen att skynda dit, köpte 3 duschgel och en bodybutter. Mums!! Vad kul att dom öppnat där! Öppningserbjudande 49:- på duschgelen. Tycker jag var bra pris!!
Men nu ska jag väl ha duschkrämer och smörja för minst ett halvår framöver...?
Sen hem till byn o hämta svärmor som följde med till barnmorskan. Förlossningsbrevet skulle skrivas och hoppas jag bestämt bra. I stort sätt att jag behöver guidning och stöttning och goda råd igenom händelsen samt att dom kan vara jäkligt beredda på bedövning av olika slag.
Det var ingen provtagning eller vägning idag. Firade att det inte var viktkontroll med ett redigt hamburgermål med milkshake och äppelpaj. Sjukt gott var det just idag. Aaahhhh!!! Så skjuter jag upp viktågren till den 12/6. Skönt!!! Fast samtidigt är det ju fullständigt normalt att gå upp i vikt när man är gravid så EGENTLIGEN så bryr jag mig inte. Men ändå lite... ;)
Nu ska jag o doggen vila lite i soffan, i väntan på paddan som ligger o laddar. Dags att se ikapp några avsnitt av hem till gården OCH the good wife. I LOVE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar