Sidor

onsdag 7 maj 2014

Vagga!

Sisådär!!
Vagga hittad på blocket och inköpt. Kanon!! Det vart dessutom ett babygym och en kasse blandad kompott. Vilken otroligt gullig tjej som sålde vaggan!! Kassen med kläder och babynest och jag vet inte allt vad hon stoppade i, fick vi helt gratis. Haha! Supergulligt!! Så snart är det hög tid att gå igenom allt vad vi har i bebisväg och köpa lite sängkläder till vagga och vagn. Spjälsängen har ju Camilla paxat att sy till, eller hur Camilla?? ;) det kommer bli så snyggt så jag bara dör!!! Hon är för jäkla duktig den där Camilla alltså!
Om det är någon som undrar hur det går med det lilla rummet så går det... INTE framåt. Men varför stressa liksom... Ska ju snart gå hemma i flera veckor innan det är dags för bf, kanske jag fixar då... Man kan inte så noga veta när andan faller på...
Förresten läste jag nåt så grymt ÄCKLIGT på Aftonbladet-appen idag. På Gran Canaria är det nån slags invasion av albinoormar som snart tar över hela ön. Det började visst med att det var någon som släppt ut sina husdjursormar i det fria och nu har dom förökat sig så in i bängen. Alltså det är så äckligt så jag bara dör!!! Det ska tydligen tillsättas en grupp ormjägare som ska ta kol på eländet iaf. Phu!! Drar en lättnadens suck!! För man vet ju aldrig, det kan ju faktiskt hända att jag åker dit nån mer gång i livet. Då skulle det ju kännas tryggt att veta att dom där ormarna inte dyker upp på oväntade ställen. Fy farao. Jag spyr vad äckligt!! Nä, dags att sova. Vad sjutton skulle jag komma ihåg det där om ormarna precis nu för??? Fredrik får väl ta hand om mig inatt när jag är livrädd... Hahaha!!! Aldrig en lugn stund för den stackars Freddan.
ZzzZzz

1 kommentar: