Sidor

lördag 31 maj 2014

En grekisk afton.

Idag har det väl varit en härlig dag. Det trista vädret till trots...
Började med att åka in till Enköping o köpa lite färg till nattduksborden som ska bli vita, gick på Ica o skulle väl handla lite sallad till lunch och kunde väl inte låta bli att köpa lite Jacky-pudding. Det är ju så gott!!! Nu vart jag sugen på det också mitt i natten. Typiskt! Men iaf, tvättade o målade grundfärg på sängborden. 16 timmar tills det går att måla över. Dubbeltypiskt! Så får väl försöka parvla mig upp i tid o dra en sväng med penseln innan jobbet imorgon...
För att få plats att måla i tvättstugan var jag tvungen att flytta in alla bebissaker till vardagsrummet. Det kanske hjälper oss att få tummen ur och verkligen fixa lilla rummet i veckan som kommer... Kanske, man vet ju inte så noga med den här familjen.
Men det skulle ju vara kul att lägga upp några före OCH efter-bilder snart. Jag har ju en massa före-bilder bara... Så nu lägger jag upp lite tråkiga förebilder och hoppas att jag kan visa lite roliga efterbilder snart :D
Lilla rummet är iaf lite större än vad som syns på bilden, det är ju smockat med saker, men dom ryker på måndag. Kul! Då ska vi även åka o leta klädskåp till lillis så det bara är att ställa in allt så fort det blivit tapetserat.
Som jag längtar tills det blir klart!!
Men iaf; efter tvätt o målning lite Good Wife och sen in till Akropolis med Camilla o käka middag. På köpet fick jag en överraskning att Johanna, Victoria, Linn, Emelie och Helena också var med. Vad kul!!! Jättegod mat och kul sällis, vad mer behöver man? Vad gulligt av tjejerna o hoppa sina fredagsmys för att följa med!! Sofia skulle vart med men hennes skittåg strulade tyvärr :( men jag räknar med att hon snart hälsar på ändå. Lilla gofisen. Nu tror jag bebisen dansar nån grekisk dans därinne i magen, hjälp vilken aktivitet. Fick väl för sig att dra av en zorba kvällen till ära...
Iaf så vill jag ju gärna bidra med kul inspiration och pyssel på min blogg, men eftersom det går sådär med mina projekt så tyckte tjejerna att det duger väl med förebilder. Men jag vet inte jag... Blir man inte bara deppig av bök o stök? Skitesamma, tråkiga bilder. Hoppas det kommer lite kul snart. Jag hade ju kunnat fota maten vi åt, men jag verkar ju fullt fokad på själva ätandet och kommer på när faten är länsade att det kunde ju vara kul med en matbild...
Nä, dags att sova. Ska ju faktiskt jobba i morgon, måste ladda ordentligt för dom här 2 sista passen. Sen ska jag ju hem. I över ett år. Känns helt OVERKLIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar