Sidor

tisdag 2 december 2014

Fåris!

Lillfisen somnade gott efter kyrkis. Ser helt underbart ut att ligga i åkpåsen och mysa!
Sömnen stördes av en bajsexplosion, den som uteblev i morse, men nu sitter vi i soffan och efter två bajsisar sover han igen. TÄNK om jag också kunde somna. Jag är så trött!!! Får se om det går när Fredrik kommer hem... Dåligt med uppdateringar om doggen också. Han har gått ner i vikt efter att ha bytt foder. Mycket bra. Sen har han tappat en medelstor hund i bara päls efter att han var på spa. Fin vart han iaf. Mindre kul att dammsuga stup i kvarten. Men det är iofs inte så stor skillnad mot förut. Hej hundhår precis överallt. URK!!
Och se vad grönt det är ute! Galet!! Snart jul ju!
Åååååhhhh TYYYYPISKT!!! Ligger Elliot och sover så gott i famnen och jag känner mig galet kissis exakt nu!!! Tur jag jobbat flitigt med knipövningarna hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar