Sidor

söndag 28 december 2014

Men visst har jag väl berättat?!?!

Hur mycket jag hatar när lillfisen är sjuk!!! Jag blir så trött...
Nu har vi nyss kommit hem från sjukan, vi åkte egentligen in igår kväll men det var sån kö och Elliot var inte prio, så vi tog rådet att komma tillbaka idag istället. Han är så hostig och febrig. Det började på juldagen och gissa om hela familjen är urless...??? Ja, det är vi!
Så iaf fick vi ta lite prover idag och lillis fick ett tjusigt plåster. Sen fick han andas i en mask och när proverna var klara så fick vi åka hem. Bara att vänta ut, bara ett virus. Vad farao?!?! Jag blir tokig, hur många gånger ska den här lilleman vara förkyld?!?!??
I övrigt så var julen kanon!! Lillis fick så mycket fina prylar och dessutom en tand (eller det är pyttelite som sticker upp iaf, ajaj på tutten) dagen före julafton. Nyss såg vi att han får en till tand precis bredvid. Kanske därför han har så mycket feber också? Ja, vad vet jag? Trött på sjuka är jag iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar