Sidor

tisdag 16 december 2014

Grötdags...

Idag var första kvällen vi gav gossen mycket gröt, och den var inte blaskig. Han har mest fått smaka några kvällar och då lite rinnigare, för att se om han tål. Så jag gnuggade mina händer innan jag hoppade i lopplådan kl 21. Ska detta bli natten då jag får sova...???? Jo tjena!!! Kl 23 dingdong!!!! Ttttuuuuuttttttteeeeeee!!!! Gaaaah!!!! 3 timmar sov gossen. Och jag, jag sov INTE 3 timmar. Det som kan vara bra ibland när man är så trött är att man ser lite konstigt, typ hallis?? Tyckte nämligen klockan var 03... Kollade igen av någon dum anledning. 23,30 stod hon på då så ett litet lyckorus kraschlandade pladask i backen... När vänder det??? Vi var ju på en sömninformationsträff på öppna i Enköping för kanske 2 månader sen. Där var det en barnläkare som talade om att när barnet blivit runt halvåret, då ska det INTE äta på natten. Tarmarna ska ha viloperiod då. Det kommer ju inte funka med denna lilla mister... För det är inte lång tid kvar nu till 6 månader. Typ 3 veckor. Vill han göra sin mamma riktigt glad så fixar han det till julklapp tycker jag! Sen har vi ett annat problem här i huset med. Ett riktigt vidrigt problem... Det måste ha fastnat en mus i fällan på vinden, för fy farao vad det kommer äckliga puffar i hela huset lite då och då. Döda djur på vinden luktar INTE gott. Blä!!! Men kolla gossen!!! Det är ju nästan jobbigt vad söt han är!!! Tänk om mamman fick sova lite bara.... ZzzzZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar