Sidor

onsdag 3 december 2014

Lucka nummer 3!

En pyttepytteliten chokladscrub... Hittills tycker jag väl inte kalendern från the body shop 2014 har levererat sådär värst. Är det bara provförpackningar i?? Vad är det i dom där snikvarianterna då? Bara såna där foliepaketerade småprover? Jaja, det är ju 21 luckor kvar... För övrigt har det varit en jobbig natt med tuttande EXAKT HELA TIDEN. Jag smäller av! Nu är vi uppe för han behöver nog bajja lite. Men det går dåligt det med. Typiskt! Jag har kanske två sandlådor istället för ögon. SNARK!!! Så idag tänker jag inte göra nåt. Gå här hemma heeeela dagen. Kanske en liten prommis så Elliot lillfis sover ett tag. Men då måste han ju bajsa först...zzzzz så BAJSA nu då lille plutt!!!
Igår kom äntligen min beställning från Jollyroom. Vad kul!!! Elliot tycker skallran, eller vad man kallar den, från Brio är SUPERROLIG!!! Han spelar med den där pinglan så det står härliga till. Och förresten så vände han sig helt själv från rygg till mage! Wihoooo!!! Han har ju behövt lite hjälp innan... Från mage till rygg verkar lättare, för det har han gjort ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar