Sidor

fredag 5 december 2014

Lucka nummer 5

Lucka nummer fem i 2014 års julkalender Från The Body Shop: en kajalpenna. Ja det används ju mycket i detta hus... Nästa år ska jag be att få 1200 spänn och kasta i sjön direkt! Påminn mig om det. Eller köpa produkter som jag VILL ha istället. Ska skriva det direkt i almanackan i telefonen tror jag, och länka till det här inlägget så jag verkligen minns mina ord. Nä nu ska vi amma lite och hoppas att lillfisen somnar om igen. Sov till 5 utan problem. Tänk om vi sluppit kruppskiten så hade han sovit typ hela natten ju! Det går bra nu. Hoppas han blir frisk fort, stackarsstackars barn!!!

1 kommentar:

  1. Ett tips till nästa års kalender. skicka Fredrik på broderikurs. Där kan han brodera en kalender till dig och en till Elliot, som han själv sedan väljer 24st små fina saker och slår in och hänger upp i edra kalendrar. han vet ju nu vad du vill ha!! Kram till er alla!

    SvaraRadera