Sidor

torsdag 18 december 2014

Mascara, peppis och full postlåda...

I dagens lucka var det en mascara. Tack för det!! En mascara är ALDRIG fel. Så länge den är svart.
Idag var vi till Katja och Simon på fika. Jag fick en redig prommis dit och hem med Beata och Dante. Välbehövligt...
Alla gossarna var tomtar, utom Elliot för han var pepparkaka. Men hur gulliga var dom inte dom söta ungarna?!?!?! Men jag lägger bara ut bild på min egen ;)
Katja lade ut ett stort fårskinn och hängde upp lurv bakom också för att vi skulle knäppa. Men jag undrar jag om min lur börjar ge upp. Suddiga bilder och hej och hå. Skulle tagit kameran kanske, men jag verkar inte kunna knäppa bättre bilder med den heller så det spelar väl ingen roll... Orkade inte släpa den heller. Elliot vart lite tårögd av alla blixtar tror jag och jag tyckte han var så söt med tårarna så jag knäppte några bilder på det istället för att ta upp stackarn. Hahaha!!! Vilken morsa!!!
När vi väl kom hem såg jag på håll hur postlådan var PROPPFULL!!! Jihoooo!!!! Tänkte jag, nu är det en massa julkort däri!!! Men det var faktiskt inte ett enda. Det var bara postgubben som totalt TRYCKT ner posten. Snyggt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar