Sidor

fredag 5 december 2014

Jamen det fattades väl bara det?!?!

Alltså det här med att få sova längre än två timmar, ja det verkar då vara alldeles för mycket begärt. Alltså jag blir SÅ LESS!!!
Elliot kommer ALDRIG mer få träffa några människor...
Kvällen började väl bra, vi fick i gossen ersättning med sked och så ammade han så han var verkligen proppis. Tänk om han skulle sova inatt? Hoppas.
Jag vaknade av att han hostade vid 22. Typisk, satte oss i soffan och fortsatte sova. Sen började det. Vid 23.30... Han blev så hes och hostig och svårt att andas. Ringde 1177 direkt och gick ut på bron med gossen. I pyjamas båda två. Dom sa att det är bara att köra in på akuten så han får hjälp att andas. PANIK!!!
Kommer in, då har det nästan gått över, men vi får ändå gå till öron. En sköterska där gick igenom krupp med oss och sa att nästa gång ringer vi direkt dit och får instruktioner av dom. För åker man lite bil och så där så brukar det släppa. Ja så nu får han sova i bilstolen. Och jag kan lova att om han inte fått det där jäkla anfallet, då hade han sovit så gott hela natten. Det verkar vara min lott i livet att inte få sova... Och hur länge har dom krupp då?? Och hur blir det imorgon med vaccinet?? Och hur blir det med gossen som aldrig mer kommer få träffa folk??? Jag VÄGRAR att han blir förkyld en enda gång till!!! Så sorry babycafé och mammagruppen och alla kompisar. Vi ses ALDRIG MER!!! Nä, nu lägger jag mig i soffan med bilstolen får se om jag kommer kunna sova överhuvudtaget. Lilleman verkar dock sova jäkligt bra... Skönt för honom iallafall. Nu ska jag drömma om allt kul jag varit med om i livet, eftersom vi aldrig mer tänker kliva utanför dörren och träffa folk igen. God natt...och snart är det ju dags att öppna lucka fem också. Få se vad det är för "spännande" idag då... #litelättmissnöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar