Sidor

lördag 24 augusti 2019

Dagens skörd...

Hämtade äntligen paketen på Ica. Har legat hela veckan...
paket 1: Hawaii-outfit till partyt om 2 veckor... vi får se hur det slutar...
Paket 2: tulpanlökar från Zetas trädgård. Ger inte upp om Belle epoquen... kom inte upp några i våras, skickade mejl. Dom trodde dom skulle komma inom några veckor. Det gjorde dom inte. Däremot tyckte jag det var konstigt att jag fick såååå många röda tulpaner i löklådan. Hade jag verkligen ens köpt det? Någonsin?? Så häromdagen såg jag på deras insta... en person som kommenterade under bild, på ovan nämnda tulpan, att det kommit röda. Så det var nog därför då... så jag tänker... nu sätter jag bara vita och Belle:n på ett annat ställe så får vi väl se då, vad som dyker upp...
Paket 3: en trådgök. Hittade på tradera och vann budgivningen. Vart skitbillig, typ 49 spänn. Frakten var dyrare... men det som är lite lurigt på tradera är ju att man inte får riktig koll på storleken. Jag gillade färgen, men trodde den var pytteliten. Men den var redig alltså!! Vad kul!! Vet inte vad jag ska göra med den, men man kan hänga upp den. NÖJD!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar