Sidor

torsdag 15 augusti 2019

Firandet som aldrig tog slut....

Min fyrtioårsdag tar aldrig slut alltså! Det är inte klokt!! Igår på personalmötet fick jag en vindruvsbuske. Wow!!! Jag har länge velat ha en, hela sommaren faktiskt. Birgitta på jobbet har en drömträdgård och jag har verkligen fått sjukt mycket inspiration. Dock har jag ingen plan för vart jag ska ställa vindruvan... eller jo, det har jag. Mot ängen. Där kommer det bli maxat med sol!! Men själva klätterställningen den behöver har jag lite beslutsångest över. Det finns ju så många olika sätt att göra. Tyvärr äv varken jag eller Fredrik några Byggare Bob-material så det kommer nog bli en utmaning att få till nåt inom en snar framtid. Men det kanske inte gör så mycket att den får stå i sin kruka ett tag till...? Måste kolla på det där i helgen. Det värsta är ju att Fredrik är borta alla helger den här månaden... men kul med ett projekt ändå!!
Vidare så var vi på mammaträff igår. Hur kul och mysigt och gott?!?! Helt slut idag, så lycka till att vakna idag... klart värt!!
Men då fick jag en middag i present av tjejerna. Men WOW!!!! Så himla fint!! Vilken ONSDAG JAG HADE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar