Sidor

torsdag 8 augusti 2019

Titta snabbt!!!

För man vet aldrig hur länge det sitter upp...
Det var svårare än jag trott det där... att få upp sakerna på armeringsnätet. Shit!!  Håller tummarna att inte betonggrejerna rasar ner för det var riktigt drygt att göra dom... eller så drygt kanske det inte var, men det tog mycket tid. Har även en till grej som ska upp, en liten glastallrik med ett glashjärta på. Men det har rasat tre gånger så nu ligger det med nåt superlim. Kanske det kommer upp imorgon. Shit vad jag kommer bli sur om allt ligger söndertrasat i rabatten imorgon när jag går ut för att åka till jobbet!!! Grannarna sitter väl och har betting på vilken som rasar ner först, Hahaha!!! I korgarna (som jag kanske målar om) tänkte jag stoppa i murgröna eller nåt. Trevligt va? Kan bara tänka mig hur mysigt det blir NÄSTA sommar när murgrönan växt loss i armeringsnätet. Synd att jag inte kom på den här smarta idén i våras... jaja... Rom byggdes ju inte på en dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar