Sidor

söndag 11 augusti 2019

Rätt mysigt!

Faktiskt blev det rätt mysigt på väggen ändå!  När murgrönan (jag föreställer mig till nästa sommar då) slingrat upp sig och jag kanske fyllt på med lite fler prylar så kan det väl inte bli annat än hel fab?!?!
Tänker mig att jag borde få göra nåt liknande vid farsans nya stuga. Det behövs en trall och lite vindskydd, en mysig fikaplats i trädgården. Då skulle det väl vara URLÄCKERT med nån variant?!?! Jag får bara se till att vara extremt effektiv, med tanke på hur många (not so much) dagar och nätter jag hittills spenderat där uppe... men med ett roligt projekt på g så kan ju exakt vad som helst hända.... ( med rätt motivation så kanske utedass-situationen inte är så tokig...) eller....
hm... ja, vi får väl se... Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar