Sidor

söndag 18 augusti 2019

Den där ska upp alltså...

.... på ett ställe där solen sällan, jag menar verrrrrrkligen SÄLLLLLLAN, skiner. Gulp!!! Är jag redo verkligen? Anledningen är ju att jag vill ha väck mensen. Lyckas det så är ju en hel del värt. Men jag börjar bli nervös alltså... och är det inte lite rötmånad nu? Tänk om det blir en infektion? Säger bara: NEJ TACK!!! Fick några upplyftande ord på vägen av apotekskvinnan, så jag blev lite lugnare faktiskt.
I övrigt så har vi varit sjukt effektiva här hemma på morgonen. Kl drog vi till Enköping med pant och återvinning. In o shoppade på Ica och apoteket då, och hemma igen 8.30. Nu är jag JÄTTETRÖTT!!! Hahaha! Jag FATTAR INTE vad mitt kära barn ska upp i ottan att göra... men nu har vi då som sagt gjort en del vettigt och det är ju så skönt. Istället för att gå och såsa pga trötthet hela dagen och få INGET gjort... bra jobbat! 
Nu väntar vi på Sofie, Edvin och Vidar. Lekträff med pankisar. MYS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar