Sidor

måndag 19 augusti 2019

Första dagen på föris....

..... efter 9 veckors "sommarlov"...
Barnet har varit sjukt peppad och tagg på livet, tänk att ÄNTLIGEN få börja på föris igen. Som han längtat. Måste vara sjukt trökiga päron han har den här gossen...
Han var sjukt glad vid lämning, det hade varit en toppen dag och vid hämtning skulle han visa allt nytt och spännande. Kul!!
Så lämnade vi föris, klev ut genom grinden.... tadadadaaaaa!!!!!
Barnet bröt ihop!!!
VARFÖR stod jag inte på kyrkis-parkeringen (som man inte får), varför är han den ENDA I HELA VÄRLDEN som måste gå till skolparkeringen?!!?!?! (Stämmer absolut inte!!) hoppade in i bilen, där låg ett paket med garn som jag hämtade på färgaffären innan jag drog från jobbet. HERREGUD!!! Där kom dödsstöten för gossens humör. Det var det vidrigaste han varit med om! HAN FÅR EXAKT AAAAALDRIIIIG PAKET. Gringringrin uääääää!!!
Jag ba: vad i hela friden HÄNDE?!?!?!
Hem, mata ungen med pankis, hjälpte föga. Började med maten. Barnet = grinig mest hela tiden. Käkade macka, tog ett omtag med ett nytt bryt över att han, stackarn, ALDRIG får äta godis.
När han tjurat i ca 20 minuter drog han fram lite lim och började limma lite. Nuuuu verkar han fått lite frid och fröjd i sinnet. Bäst att fixa inför läggning snarast. Hahaha!!! Alltså HJÄLP!!!!
Tur spiralen sattes i utan problem och jag känner INGENTING!!! Tänk om det också strulat... men man får ju exakt vad man klarar har jag hört....
omg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar