Sidor

lördag 3 augusti 2019

Projekt:betong

Betongprojektet blomstrar!!! Eller...??? Hahaha! Limmar för fullt, kanske borde ha ett annat lim? Det visar sig, om grejerna ramlar ner från armeringsnätet på väggen. Jag gillar Karlssons klister (det luktar ju så gott. Hahaha! Tinnerskalle som en pensionerad målarekvinna gastade om när jag gick på komvux i mina tidiga 20-år) och hoppas på det bästa. DESSVÄRRE!!!! Sprack faten, jag tror jag lyckades rädda dom med lite vatten och mer betong i torkningsstadiet. När jag skulle plasta av den stooora krukan i betong så var den sååå sprucken så den funkar ju inte alls. Fy vad trist!!! Eller kan man lappa o laga med lite ni betong på? Hmmm, kanske fick en idé där!
Men det hinner jag inte fundera mer på nu, för vi ska ju faktiskt på bröllop... shit alltså!! Har ingen klänning som passar (får förlita mig på strumpbyxor som håller in valkarna så kaaaanske jag kan ha en av alla klänningarna jag ändå har) och frisyr... ja det har jag VERRRRKLIGEN ingen. Jag måste förlita mig på att Fredrik kan hantera locktången... gulp!! Fast han brukar ju klippa håret på mig så det går nog bra. Det är konstigt ändå: jag har ju haft långt hår den största delen av mitt liv, men ÄNDÅ kan jag inte göra frisyrer. Sjukt!! Har ju levt 40 år faktiskt...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar