Sidor

söndag 11 augusti 2019

Sjuk lycka!!!

Materialist, javisst!! Men alltså hur galet glad blev jag när jag 1: ÄNTLIGEN fick span på en "Silver seeds" från Orrefors på tradera??? Var lätt över ett år sedan jag lyckades hitta en.
2: vann budet!!!! Wihoooo!!!
Typ 138 spänn! Sjuuuukt bra!!! Så nu har jag 2 blå, 3 gula och en grå(?). Undrar om jag någonsin får tag i de andra två...? Eller det kanske finns fler...? Men jag har iaf bara sett grön och lila.
Idag kände jag mig riktigt utvilad. Klev upp 6.00. Rensade ur muggar som kan få åka till Hälsingland i sommar (har en vision att dom kommer passa där) planterat några skott OCH äntligen torkat glashyllan dom står på. Det var ju bara 3 månader sen jag hällde ut jord och grejer där...
idag kommer två syrror och en respektive på besök. Kul!! Fick beställning på spaghetti och köttfärssås, så det blir väl till att sätta fart med en sån då. Det blir ju så gott när den puttrar på spisen i flera timmar. MUMS!!
Men nu svalkar jag mig med riktigt kall, hemkokt hallonsaft som jag fick av faster Magga. MUMS!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar