Sidor

torsdag 11 mars 2021

Det växer så det knakar!!

WOWWOWWOW!!
Kolla vad det växer i fönstret!!
Mest förvånad är jag ändå över att kalebassen (krukan i mitten) grott. Långt ifrån alla frön men ändå. Wow!! Vi får se då... hur jag lyckas vidare med projektet pyssel deLuxe!!! Spännande!! Ett pyssel i flera steg, det finns alltså flera steg i processen som kan haverera hela projektet... hahaha!!! Sjuk optimist så där jag...
Till vänster ses kronärtskocka och till höger spetspaprika. Har ytterligare 7 krukor med sådd men dom ser ju typ likadana ut än så länge, samt så måste jag ju ha nåt att visa här på bloggen i framtiden med...
snart börjar det väl bli dags att göra plats för luktärterna också... i början på april tror jag det kan vara dags. Som jag längtar!! Efter ett hav av luktärter!!!! Sjukt mysigt!! Och i år har jag ju SJUKT många vaser att stoppa dom i. Efter mitt tradera-rejs i höstas. Haha! Frågan är väl om jag inte borde ha en loppis... hmmm
Nä, nu är det hög tid att kliva upp. Det är torsdag mina vänner! Snart fredag, likamed: SNART HELG!!! Wihoooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar