Sidor

torsdag 11 mars 2021

Men titta!

Alltså helt otroligt! Man fattade ju att det skulle komma ett bakslag på våren när väderfolket på TV4 säger att ett "busväder" väntas under dagen. Sanna deras ord!! På jobbet lät det som att taket skulle flyga av och promenaden hem blev en riktigt spännande tur. Jag mötte upp fredrik och Elliot vid skolan. Dom bestämde pizza till middag. Så det blev en riktigt trevlig myskväll! Som avslutades i fåtöljen med en kroppsspärr utan dess like pga somnade i fåtöljen i fosterställning med huvudet på armstödet... ajajaj!! Kravlade mig i säng, vetekudden laddad till max.
Hahaha!! Nu skulle man ju kunna tro att klockan är runt 22-23... icke! Klockan är 20.15. Hahaha!!! Alltså är inte jag Sveriges tröttaste person så vet inte jag... skulle inte jag passa i en sån där sovtävling???
Jaja! Imorgon är det fredag. Sen kan man gå i ide ett par dagar. Det kommer bli riktigt fab!!!LÄNGTAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar