Sidor

tisdag 30 mars 2021

Fisk och ljus...

.... i mitt hus!!
Min senaste beställning från hm kom med rasande fart får jag säga. HURRA!!!
Tre tjusiga ljus och en fisk. En vas i form av fisk alltså. Den var över förväntan snygg!!
Perfekt med lite fler prylar också. Jag som verkligen älskar att damma och hålla efter... så det är ju lite konstigt så där, hur jag funkar. Gillar inte att städa/köper mycket prylar. Sen får man ågren när man spanar runt i hushållet och dammet ligger i drivor samt rörigt... inte konstigt jag sover så mycket... hahaha!!!
Nu ska jag plantera om lite (skola om?) tomater och försöka mig på en annan variant av fjädrar till påskriset. Tapet-fjädrarna fick fara och flyga. Vilket fiasko! Men nya tag alltså. Samtidigt ska jag se på "en plats i solen" som börjar snart. Jag hoppas gossen vill hjälpa till. Imorgon är det dags för fritids och jobb igen. Kommer kännas konstigt nu när vi hängt så intensivt så mycket. Men det är bara två dagar sen är det ju lite påskledigt... så det blir en försiktig, stegvis, avvänjning skulle man kunna säga. Fint!!
Idag såg jag nåt tips på insta. Att man kan "panta" återvinningen.... en app där man scannar sin återvinning och så får man återbäring i form av kuponger o dyl... jag har bara 19 poäng än så länge så det kanske tar ett tag innan det blir utdelning. Intressant iaf!! Bower tror jag appen heter. Vi får se hur det blir. Fortsättning följer...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar