Sidor

fredag 26 mars 2021

Tråkigt mejl idag...

Beställde lite kuddar och kuddfodral för bra längesen. Men det kommer aldrig nåt paket. Så idag kom mejlet. Paketet har returnerats... va?!?! Jag har spårat paketet och det har inte ens lämnat lagret. Deras lager alltså. Så det var ju trist... jag tänkte börja städa på altanen och det skulle vara trevligt med ett gäng nya kuddar därute. Ringde och frågade vad som hänt; antagligen en streckkod som ballat ur. Suck! Men så många beställningar jag gör därifrån och ändå MINIMALT med fel så får jag väl ändå bara ta det med ro. Ta ett andetag, gå vidare, framåt. Så jobbigt bara att börja om från början.
Men det kanske får vänta ett tag ändå... vi får se. Behöver jag verkligen fler kuddar?
Gjorde ändå en beställning igår. En sån där fiskvas som jag missade förra året. Hoppas den kommer!! För vem behöver INTE en fiskvas?!?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar