Sidor

tisdag 23 mars 2021

Men nu var han testad...

... pojken. Så duktig han var!! Det var kanske jag som tyckte det var mest jobbigt. Jag har ju inga sköna erfarenheter av coronatestet. Fast iofs blir ju inte jag mutad med tex tusen spänn på iittala eller nåt annat bra ställe... grabben var ju trots allt redigt mutad med robax, så han fixade det GALANT!! Jag vill också bli lite mutad känner jag... hahaha!!!
I övrigt så var det en riktigt segdragen hosta och snorigt värre. Men både Olle och Edvin är hemma också, så det är väl nåt från skolan...
idag fixade vi fram ett påskris iaf. Tyvärr har flera av äggen (som vi blåste ur och målade förra året) spruckit... men det kanske är dags att göra nya. Jag har ju en hel påse med såna där hängen till julgranskulor som jag tänkte göra riktigt tjusiga ägg med... men alltså den påsen är heeeelt borta... typiskt!! Min plan är ju att blåsa ur ägg och fixa decoupage på... men det här är väl femte året jag inte hittar påsen med upphängningsanordningen så ja, det kanske blir nåt annat år. Alltså var i helskotta kan påsen tagit vägen?!?!
Sen rätt vad det var idag, ploppade det upp ett blåmärke på handen. En propp?!?! Kanske ska ringa vc imorgon...? Vi får se.... suck....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar