Sidor

söndag 14 mars 2021

Ooo! Bitterkärring much?!?!

Idag tog jag och gossen en redig promenad. Ut i naturen vid elljusspåret och sen till skolgården och där var det fotbollsträning som vi kollade på ett tag. Jag hade tänkt att bara ligga inne på soffan och peta navelludd så jag känner mig riktigt nöjd att vi ändå andades frisk luft i närmare 2 timmar. Bra jobbat!!
Elliot hittade två ringar på parkeringen vid idrottshallen, lade ut en bild på lokala "händer i samhället"-sidan på fejjan, där jag lade ut bild och vart vi lagt ringarna.
Men då halkar bitterfittan Barbro in på sidan och idiotförklarar... alltså va?!?! Hahaha!! Vilken kärring!! Jaja...
Hade det handlat om äkta ringar hade vi väl naturligtvis orkat agera hittegodsavdelning samt lämnat in till polisen... men nu var det mer ett par ringar från typ ett 11-pack från h&m... det är väl ungefär som att visa vart upphittade vantar ligger eller?!?! Ska man in o gasta vilt och idiotförklara där med kanske?!?!
-"Buhu!!! Nu kan ju vem som helst ta biffens gamla strumpor som ligger på elskåpet utanför Ica..."
åååh... undrar om jag är känslig much?!?!
Jaja.. skitesamma. Nu ska jag läsa min bok, det går väldigt långsamt får jag säga... vill vara klar med den för 2 timmar sedan. Vad har hänt?!?! Var ju en vecka sen jag började med bokrackarn. 2 dagar, det är nog Max vad jag orkar med att det ska ta för en bok att läsas ut... såååå: ner med näsan i boken nu Muris!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar