Sidor

tisdag 30 mars 2021

Påsktårta

Men vad kul!! Jag tycker min lökinstalkation blev helt fab! I sin enkelhet. Rustik och så. Fick en kruka på jobbet, utan något i såg den ju lite sådär ut, men jag tänkte: ett gäng lökväxter i den där så!!
Och jag tänkte helt RÄTT!!
Nu är det bara små påskliljor i SAMT egenplockad mossa (ja, det är sant!! Jag och pojken var ut i naturen och tog lite mossa med all försiktighet).
Man kan ju ha i sååå mycket annat och pynta upp eller ner efter behov och lust.
Jag tänkte inte alls ta hem krukan, jag har ju bara såååå mycket ändå som bara står och skrotar. Men när den låg på kastahögen så... ja, inte är jag den som är den. Fattar inte att ingen annan ville ha den!!!
Nu ska jag sätta fart med makramé-fjädrarna... det tog visst lite tid, livet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar