Sidor

söndag 28 mars 2021

Jag, en förlorare...

Nu har jag hållit mig vaken till sena kvällen bara för att vinna hem en "silverseeds" från Orrefors på tradera. Lyckades jag? NÄÄÄJJJÄ!!! Sjukt ovärt!! Jag är lite irriterad känner jag ändå. Jag lade maxbud 550 spänn när det var ca 4 sekunder kvar. Vad händer?!?! Ett jäkla budkrig!! Det var verkligen NOLL bud när jag kastade in mitt maxbud. Jaja... som alla (hahaha) vet så har jag redan 2 blå, så egentligen gör det ju inte sååååå mycket... de jag saknar är den gröna och den lila. Vad jag vet... kanske finns fler modeller...? Det är ju bara så sjukt sällan som dyker upp dom små rackarna. Nä, det är bra mental träning för mig detta. Att hantera besvikelser... hahaha!!! Nu ska jag såååå sova! Ledig imorgon och på tisdag. Det blir najs!! Jobbade ju en hel dag förra veckan, klart jag lär vila upp mig i fyra dagar...! Hahaha! Hejja mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar