Sidor

onsdag 10 oktober 2012

En produktiv morgon...

Tänk vad mycket bra man hinner med när man börjar 12!!!
Sjukt bra!
Tex hann jag inte bädda rent igår, på min lediga dag, så då gjorde jag det nu på morgonen. Skakade alla kuddar och täcken SAMT!!! dammsög madrasserna. Sjukt bra! Det tar ju lite tid också, det är väl därför jag kanske slarvar med det ibland...
Sen dammsög jag i hela stugan och fixade lite plats i lilla rummet åt blommorna som måste komma in från altanen. Ja så nu ser det ut som en liten djungel inne i lilla rummet. Får se hur länge dom överlever... ;)
Så nu är det bara resten kvar på altanen som måste fixas.
Men jag är ju ledig i helgen och får väl ta tag i tvättstugan då... Ja, vi får se hur det blir med det ;)
Nej nu lär jag skynda mig till jobbet, måste hinna tanka och sådär.
Visst ja! Får ta o slänga alla blomrester som jag klippt bort från pelargoner och diverse andra blommor.
Ge mig lite eld i baken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar