Sidor

lördag 13 oktober 2012

Kunde inte låta bli...

Igår var jag bara tvungen att köpa mig en skål på jobbet. Jag vet, jag har MASSOR med skålar. Som jag ALDRIG ens använder. Men det här med skålar, jag tycker faktiskt inte att man kan ha för många!
Den här har jag velat haft i många år, det är en från Pillivuyt och nu kostar den ENDAST 249 pix, varför ens tveka?!?! Den är verkligen assnygg!!!
Som grädde på moset så kan jag köra den i ugnen eller djupfrysa saker i den.
Tror iofs INTE att det någonsin kommer bli aktuellt, men jag kan om jag vill.
BRA!
Nu ligger jag här i sängen och njuter av ledig helg, tänkte sova tills jag vaknade av mig själv... självklart vaknar jag runt 7. Vad har jag för fel??? Men solen skiner och det ser så härligt ut, så jag kanske tar min förkylning ( som riktigt brakade ut igår) och kliver upp snart. Idag ska vi försöka fixa plats i tvättstugan för lite grejjer som ska in från altanen. Jag säger bara LYCKA TILL...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar