Sidor

lördag 13 oktober 2012

Helt slut!

Nu har jag o karln härjat loss i tvättstugan i stort sett hela dagen. Jag är heeeeelt slut!!!
Men nu har vi det gjort och tvättstugan är fullproppad igen, med allt från altanen. Tänk i sommar... Då kan vi ha gäststuga där ute. KANON!!!
Dessutom hittade jag på mitt finfina duschdrapperi som jag hade i läggan i Sandviken. "Focus" från Marimekko.
Det tvättade jag och hängde upp, blev genast ett lyft i badrummet.
Tänk när vi har vitt kakel, KANON!
Vi ska nog måla på kaklet iallafall. Men inte förrän till sommaren tror jag. Vi får se, en bra lösning tills vi sparat ihop till en badrumsrenovering. Vilket ändå kommer ta en sisådär 100 år... ;)
Nu ska vi hoppa i lite andra kläder och gå på Helenas 30-årsfest. Det är visst 80-talstema, men jag hade visst inte riktigt lagt märke till det på inbjudan så jag har inte hittat på nån utklädsel. Få se om jag blir insläppt ;)
Blir ändå en tidig kväll för imorgonbitti ska vi ju till Norrsundet och hälsa på den lilla tösabiten. Hoppas verkligen jag hittar det jag tänkt köpa på köpis... Jag har nämligen inte fixat någon present till lilltjejen än... Vad är det med mig nu för tiden?!?!
Jaja, dags att sätta fart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar